Fes el teu donatiu 2018-03-05T13:23:44+00:00

FES UN DONATIU

El teu donatiu canvia vides. És un ajut per mantenir el nostre Centre de Rehabilitació, on es recuperen del maltractament ximpanzés i macacos que han viscut llargs anys en soledat o en terribles condicions.

La nostra missió és rescatar-los, rehabilitar-los física i mentalment i oferir-los una nova vida feliç en companyia dels seus.

¡Treballem pel benestar dels primats!

El cost de les peres d’1 mes per a 1 ximpanzé.

El cost de les taronges d’1 mes per a 4 ximpanzés.

Part dels costos d’una revisió veterinària anual.

TRIA€

Decideix la teva aportació.
GRACIES!

La teva ajuda per un mes

Personal Info

Dades per a la deducció del donatiu
Si decideixes renunciar a la deducció, aquestes dades no són necessaris. El telèfon ens servirà per posar-nos en contacte amb tu si sorgeix qualsevol inconvenient.
Condicions

Aportació Total: 25,00€

La teva ajuda per un any

Personal Info

Dades per a la deducció del donatiu
Per a la deducció del donatiu, en el cas de particulars i autònoms, són necessaris el NIF, la població i el codi postal. En el cas d'empreses, són necessaris el CIF, la població i el codi postal. Si decideixes renunciar a la deducció, aquestes dades no són necessaris.
Condicions

Aportació Total: 180,00€

+ 30 primats
Rescatem primats maltractats. Els rehabilitem físicament i mental i els oferim una segona vida dins un grup.
+ 9000 estudiants
Formats en primatologia. Apostem per la recerca etològica, per monitoritzar i millorar el benestar dels animals rescatats.
+100.000 visitants
Expliquem el nostre treball al públic per tal de sensibilitzar i reduir els riscos d'aquestes espècies amenaçades.